ଆରବିଆଇ ଓମ୍ବୁଡ୍ସମ୍ୟାନ୍ ସହିତ ଅଭିଯୋଗ ଗୁଡ଼ିକୁ ସମାଧାନ କରନ୍ତୁ - ଆରବିଆଇ - Reserve Bank of India
ସଂକ୍ଷିପ୍ତ ବିବରଣୀ
ସଂକ୍ଷିପ୍ତ ବିବରଣୀ
1. ସର୍ବପ୍ରଥମେ RE ପାଖରେ ନିଜର ଅଭିଯୋଗ ଦାଖଲ କରନ୍ତୁ
2. ରସିଦ / ରେଫରେନ୍ସ ନମ୍ବର ପ୍ରାପ୍ତ କରନ୍ତୁ
3. ଯଦି RE ପାଖରୁ 30 ଦିନ ଭିତରେ କୌଣସି ସମାଧାନ ପ୍ରାପ୍ତ ହେଉ ନାହିଁ କିମ୍ବା ଆପଣ ଏଥିରେ ସନ୍ତୁଷ୍ଟ ନୁହନ୍ତି, ତେବେ ଆପଣ ଆରବିଆଇ ର ସିଏମଏସ ପୋର୍ଟାଲ (cms.rbi.org.in) ରେ ଆରବିଆଇ ଲୋକପାଳ କିମ୍ବା ସିଆରପିସି** ପାଖକୁ ଡାକ ଦ୍ଵାରା ନିଜର ଅଭିଯୋଗ ଦାଖଲ କରିପାରିବେ
ଆରବିଆଇ କହେ...
ସଚେତନ ହୁଅନ୍ତୁ, ସତର୍କ ରୁହନ୍ତୁ !
ଆରବିଆଇ ଲୋକପାଳ ସହ ସିଧାସଳଖ ଅଭିଯୋଗ ଦାଖଲ କରିବା କ୍ଷେତ୍ରରେ ତାହା ପ୍ରତ୍ୟାଖାନ ହୋଇପାରେ
*ବ୍ୟାଙ୍କ, ଅଣ-ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ ଫାଇନାନ୍ସ କମ୍ପାନୀ, ପେମେଣ୍ଟ ସିଷ୍ଟମ ଅଂଶଗ୍ରହଣକାରୀ, ପ୍ରି-ପେଡ ଇନ୍ଷ୍ଟୁମେଣ୍ଟ, କ୍ରେଡିଟ ସୂଚନା କମ୍ପାନୀ
**ସିଆରପିସି: ଭାରତୀୟ ରିଜର୍ଭ ବ୍ୟାଙ୍କ, ସେକ୍ଟର 17, ଚଣ୍ଡୀଗଡ଼-160017
କ୍ଵିକ୍ ଲିଙ୍କ
ଆପଣ ବିଷୟରେ ଅଧିକ ଜାଣିବାକୁ ଚାହୁଁଥିବା ବିଷୟ ଉପରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ ଏବଂ ଏହା ବିଷୟରେ ଆପଣଙ୍କର ସବିଶେଷ ସୂଚନା ରହିବ. ଯଦି ଆପଣ ଅଧିକ ସ୍ପଷ୍ଟୀକରଣ ଆବଶ୍ୟକ କରନ୍ତି, ତେବେ ଦୟାକରି ଆମକୁ rbikehtahai@rbi.org.in ରେ ଲେଖନ୍ତୁ
ବ୍ୟାଙ୍କ ସ୍ମାର୍ଟ
ଆପଣଙ୍କର କରେନ୍ସି ଜାଣନ୍ତୁ
ଆପଣଙ୍କର ଆର୍ଥିକ ସ୍ଥିତିକୁ ସୁରକ୍ଷିତ ରଖନ୍ତୁ
ଆରବିଆଇ ସହିତ ଯୋଗାଯୋଗ କରନ୍ତୁ
ପେଜ୍ ଅନ୍ତିମ ଅପଡେଟ୍ ହୋଇଛି: ଅଗଷ୍ଟ 26, 2025