আৰবিআই লোকপালৰ সৈতে অভিযোগ সমাধান কৰক - আৰবিআই - Reserve Bank of India
অৱলোকন
অৱলোকন
1. সৰ্বপ্ৰথমে RE-ৰ ওচৰত আপোনাৰ অভিযোগ দাখিল কৰিব
2. ৰচিদ / ৰেফাৰেন্স নম্বৰ প্রাপ্তি
3. যদিহে RE-ৰ পৰা 30 দিনৰ ভিতৰত কোনো সমাধান নাপায় বা প্রাপ্ত সমাধানত আপুনি সন্তুষ্ট নহয়, তেন্তে আৰবিআই-ৰ চিএমএচ প'র্টেল (cms.rbi.org.in)-ত আৰবিআই লোকপালৰ ওচৰত বা চিআৰপিচি**-লৈ ডাকযোগে পঠিয়াই আপোনাৰ অভিযোগ দাখিল কৰিব পাৰিব
আৰবিআই-য়ে কয়...
জানি লওক, সতর্ক হৈ ৰওক!
আৰবিআই লোকপালৰ ওচৰত পোনপটীয়াকৈ অভিযোগ দাখিল কৰিলে সেয়া নামঞ্জুৰ হ'ব পাৰে।
*বেঙ্ক, অনা-বেঙ্কিং বিত্তীয় কোম্পানী, পৰিশোধ প্ৰণালীৰ অংশগ্ৰহণকাৰী, প্রিপেইড ইন্সট্রুমেন্ট, ক্রেডিট ইনফর্মেশ্যন কোম্পানী
**চিআৰপিচি: ভাৰতীয় ৰিজার্ভ বেঙ্ক, চেক্টৰ 17, চণ্ডীগড় - 160017
অধিক তথ্যৰ বাবে
অধিক তথ্যৰ বাবে
খৰতকীয়া লিংক
আপুনি বিষয়ে অধিক জানিব বিচৰা বিষয়টোত ক্লিক কৰক আৰু আপোনাৰ ইয়াৰ বিষয়ে বিতং তথ্য থাকিব. যদি আপোনাক অধিক স্পষ্টীকৰণৰ প্ৰয়োজন হয়, অনুগ্ৰহ কৰি আমালৈ rbikehtahai@rbi.org.inত লিখক
বেংক স্মাৰ্টাৰ
আপোনাৰ বিত্ত সুৰক্ষিত কৰক
পৃষ্ঠাটো শেহতীয়া আপডেট কৰা তাৰিখ: আগষ্ট 26, 2025